باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

همه چی تموم شد!؟

روز جمعه ساعت 7 صبح ترافیک مقابل در دانشگاه ..پدرجان منو کنار خیابون مقابل در ورودی پیاده کرد و گفت ازمونت که تموم شد کنار همین تابمو وایسا می یام دنبالت!!گفتم شما اگه باهام نیاین راهو گم می کنم و به ازمون نمی رسم و دیگه کنکور بی کنکورها..پدرجان بااعتماد به نفس لبخند برلب گفت برو توکل کن به خدا..ازماشین پیاده و از بین ماشین ها رد شدم تا رسیدم به پیاده رو و پدرجان دستی تکان دادو رفت..جمعیت مادرها و پدرها کنار بچه هاشون جلوی دراسترس خفیف اولیه رو به وجود اورد..از لای جمعیت به سختی عبور کردم و نگهبان با دیدن کارتم گفت سمت راست ..همراه با تعداد دیگری به سمت ماشین های پارک شده و فضای سبز اطرافشون حرکت کردم..از کنار نیمکت ها مادرهای تسبیح به دست و چهرهای اشنا و نااشنای رقیبان گرامی گذشتم وازروی کاغذ نصب شده بردیوار متوجه راهرو شماره یک شدم با استرسی که بیشتروبیشتر میشد رفتم داخل و بعد از تفتیش شدن وارد راهرو سمت چپ شدم و در وسط های راهرو صندلیمو پیدا کردم و نشستم..تنظیم ساعت با ساعت دقیق سالن ،جابجایی صندلیم با دو صندلی به عنوان یه صندلی دست چپ،پر کردن فرم نظرخواهی،باز کردن بسته ی قرمز رنگ دفترچه ی عمومی...و سخت بودن چند سوال اول ،استرس و ناامیدی گذرا..گاز گرفتن لبم ..خونی شدن لبم، خوردن دستمال لبم به گوشه ی پاسخنامه..اوار شدن ناگهانی دنیا رو سرم،اومدن مراقب و دلگرمی دادن به اینکه اشکالی به وجود نمی یاره و می خوام برم ابی به صورتم بزنم و چیزی لازم ندارم؟ ادامه به پاسخ دادن..اتمام وقت عمومی و شروع اختصاصی..اتمام وقت ازمون، مادرو پدرهای مقابل در و فیلم گرفتن هاشون..ایستادن کنار تابلو خیابان کنار دانشگاه ،مشاهده ی ماشین پدرجان ودیدن مادرجان برادران گرامی..دعوت شدن به خانه ی عمه جان برای صرف ناهار..مقابله با خستگی وخواب در جمع دختر عمه ها و شب بیرون رفتن و شام بیرون، برگشتن به خونه ساعت 1شب....خاطره ای بود از روز کنکور..نمی تونم بگم تلخ بود یا شیرین فقط خاطره ای بود فراموش نشدنی!    

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری اینو واقعا میگم .
امیدوارم همیشه موفق باشی
من تازه یه وبلاگ زدم خوشحال میشم بهم سربزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم .
منو با اسم .•* شهــر قصــه های مــن *•. لینک کن و بهم خبر بده تا با چه اسمی لینکت کنم .
ممنون . منتظر جوابت هستم .
امیدوارم که تو رشته ی مورد علاقه ات قبول بشی

فاطیم 1390/04/12 ساعت 13:17 http://faatim.blogsky.com

خاطره ی این روز رو هیچ وقت یادت نمیره مخصوصآ قسمت خونی شدن پاسخنامت... می تونم درک کنم چقدر استرس گرفتی...
بعد از ظهر هم که کاملآ مشخصه که خیلی خوش گذشته! گواهینامه! پاسخنامه!

اره فراموش نشدنیه!و با خستگی که داشتم همون دانشگاه فردوسی رو که حدس زدم شاهکار کردم..

Mehran 1390/04/12 ساعت 14:53 http://sitedesigner.tk/

In The Name Of God
Aya tabe hal be dashtane yek site ziba fekr kardeed ?
aya be daramade hasel az tabligh dare sitetan fekr kardeed ?
Shoma mitavanid ba hazine nachiz sahebe yek site va host shavid

NemOne karhaa :
www.music4get.tk
www.music4get.artisteer.net
Baraye sefareshe site khod va tamas ba ma mitavanid az site ma didan farmayeed :

http://sitedesigner.tk/

Ba Ma Tamas Begirin

09389361882
MehranM021@yahoo.com


Web Designer

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد