باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

ولادت حضرت ابوالفضل برتمامی شیعیان مبارک

حضرت ابوالفضل در چهارم ماه شعبان سال 26 هجری قمری دیده به جهان گشودند.ایشان جوانی خوش چهره زیبا وقدبلند بودندوبه سبب همین زیبایی به ایشان قمر بنی هاشم می گفتند.در جنگ صفین و نهروان در کنار امام علی جنگیدند.ایشان به امام حسن وحسین ارادت داشتند وانها را بالاتر از خود می دانستند.وبا بصیرت عمیق وایمان محکم همراه با امام جهاد کرده و به شهادت رسیدند.در شب عاشورا هنگامی که امام بیعت خود را از یاران خویش برداشتند تا هر که خواست برود،حضرت عباس فرمودند چرا چنین کنیم؟تا بعد از تو زنده بمانیم؟خداوند هیچگاه چنین روزی را نیاورد.. 

من از مرگ نمی هراسم،تیغ زنم تا میان مردان کارازموده به خاک افتم،جان من فرزند پیامبر را نگهدار است،من عباسم با مشک می ایم و در روز نبرد از بدی و شر نمی هراسم. 

به خدا سوگند اگر دست راستم را قطع کردید،من همیشه از دینم حمایت می کنم واز امامی که راستگو ودر یقین صادق است فرزند پیامبر پاک وامین.

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه 1390/04/17 ساعت 00:11 http://faatim.blogsky.com

عزیزم سرعت به روز رسانیت خیلی بالا رفته!!

اعیاد شعبانیه رو تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد