باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

چه روز خوبی..!

شاید نوشتن خاطرات روزانه و اینکه بگی از صبح تا حالا چه اتفاقی اتفادو نیفتاد به نظر کسل کننده بیاد اما اگه اون روز برای تو روز خاصی باشه،تو می خوای که تمام جزئیات اون روزو تو تقویم خاطراتت ثبت کنی.. 

خوب امروز تولدم بود... 

تولد بیست سالگیم ..و من از بین این همه روز امروز از هشت صبح تا هشت شب دانشگاه کلاس داشتم.. 

به خودم استراحت دادم اولین کلاس صبحم رو برا خودم کنسل کردم و خوابیدم..بعدم طبق یک عادت همیشگی   در دیر حاضرشدن و دیر از خونه بیرون اومدن با خودم فکر کردم بد نیست به جای استفاده از اتوبوس یا آژانس از تاکسی استفاده کنم تا شاید که به موقع به کلاس برسم و اقتصادی تر از آژانس عمل کنم تا که شاید روزی ...اما تغییری نکرد که بدتر هم بود آقای تاکسیران بسیار خوشحال در خیابانی که همه با سرعت حرکت می کردند اجازه می داد همه ازش سبقت بگیرن.. 

اولین کلاس پرانرژی دومین کلاس خوابالود اما اس ام اس تبریک فاطم جان وسط کلاس خوابم رو شیرین تر کرد..سومین کلاس خوب آخرین کلاس فقط محض کامل کردن خستگی جسمی و روانی بود...بابا اومد دنبالم و من به عنوان آخرین دانشجوی حاضر در دانشگاه ساعت 8 در دانشگاهو بستم.. 

اما اومدن خونه تبریک و هدیه های داداشی ها و مامان و به خصوص بابا و تبریک دخترخاله جان باعث شد فکر کنم که چه روز خوبی داشتم..   

داداشی تو نامه ی فدایت شوم نوشته بود راستی بیست سالگی چه حسی داره؟«»

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام تولدت مبارک انشاا... صد ساله شی
واسه من که بیستش با الان که بیست و نه فرقی نداشت امیدوارم واسه شما داشته باشه

ممنون از تبریکتون..مگه میشه فرق نداشته باشه؟..منم امیدوارم

فاطمه جان 1390/10/12 ساعت 02:16

اولآ دختر دو به هم زن خودتی و خودت! تا من باشم در مورد مسائل شما دخالت کنم برید بزنید تو سر و کول هم به من چه!!!!!
دومآ کادوهات چی بود نگفتی بابایی چی داد؟ اون داداش با ادبت و اون یکی بی ادبه؟
سومآ اینکه پیر شدی و افتادی تو سرازیری عمر...
و دیگه اینکه بچه نیستی بچه جان!

سلام فاطی جون اولا من که دوبه هم زنی نکردم !!!خب تو هم نکردی..ای دوستدار صلح
دوما کادوهامو نمی گم چی بود چون ...
و سوما غصه ی پیرشدنم رو نمی خورم چون تو هم با من و از من پیرترمیشی
چهارم این یعنی آشتی؟

_______________________________$$$$آپم
____________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم
___________ $ نظر یادت نره!!!!!!!!

فاطمه جان 1390/10/21 ساعت 23:48

فاطی و زهر فاطی و مرز چند بار بگم به من نگو فاطی!!!
فاطی

به فاطم جون...چه خبر؟با امتحانا چطوری؟
ببخشید که نوشتم فاطی بزار به پای غلط املایی
الان این دیگه یعنی آشتی..

سایه 1390/10/22 ساعت 00:35

با اینکه از وقتش گذشته، اما تولدت مبارک . من نمی دونستم وگرنه بهت زنگ میزدم .

باورم نمیشه وقتی میگی ۲۰ ! از اینجا به بعدش خیلی سریع میگذره فاطمه. هر کاری میکنی طوری زندگی کن که وقتی به عقب برمیگردی پشیمون نباشی.

راستی مرض درسته نه مرز !

سلاااام سایه جان..
مرسی از تبریکت.و آره خودمم باورم نمیشه 20 سالمه...
مرسی به وبلاگم اومدی بازم بیا خوشحال می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد