باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

ظلمت نفسی!

داشتم با خودم فکر می کردم که چقدر از آدم های ظالم بدم می یاد.. 

چطور آدم ها  می تونن در حق هم  ظلم کنند و اشک طرف مقابلشونو در بیارن.. 

چطور می تونن رنج و ناراحتی کسی رو که خودشون مسببش بودند و ببینن وتاب بیارن.. 

اما از همه اینها که بگذریم یه آدم چطور می تونه در حق خودش ظلم کنه؟ 

و من چطور تونستم؟ 

قضیه ی ظلمت نفسی هم همینه دیگه.. 

یه وقتی می یاد که با دوتا دستت می کوبونی تو سرت و می گی خاک برسرم.. 

چطور دلم اومد این قدر در حق خودم ظالم باشم.. 

با هدر دادن وقتی که می تونستم واسه خودم مفید باشم .. 

با تمام کارهایی که انجامشون نفعی واسه آدم نداره هیچ، آدم رو به پوچی می کشونه و ظلم در حق روان آدم می شه. 

چه چیزی مهم تر از وقت و فرصتیه که تو این دنیا به ما داده شده؟ 

ما که تا ابد نمی خواییم اینجا باشیم.. 

پس باید قدر وقت رو نه به اندازه ی طلا که بیشتر از هر چیز باارزشی بدونیم. 

دلم می خواد خودم رو بزنم!گوش خودم رو بپیچونم و بگم: 

اتلاف وقت تاکی ی ی ی ی ی؟هان!

نظرات 3 + ارسال نظر
یونس 1391/06/21 ساعت 17:51 http://guardian.blogsky.com

سلام..ستاره خانوم..وب قشنگی داری..
خوشحال میشم هم سربزنی....

site02 1391/06/21 ساعت 17:53 http://www.site02.euu.ir

7560303060578آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.euu.ir

زندگی حکایت مرد یخ فروشیست..که به او گفتند :فروختی ؟گفت :نه،اما تمام شد...

واقعا همینطوره!
ممنون از اینکه به وبم سر می زنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد