باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

خداجونم

آه خداجونم.. 

حالم اصلا خوب نیست و تو بهتر از هر کس دیگه ای می دونی چرا.. 

در اصل فقط و فقط تو می دونی که چرا من اینقدر ناراحتم.. 

چرا دوست دارم همین الان بزنم زیر گریه و مثل بچه ها بپرم تو بغل یه بزرگتر! 

کاش می تونستم حس با تو بودن رو بهتر احساس کنم.

کاش می تونستم رایحه ی گرم محبتت رو با تمام وجودم استشمام کنم..

کاش می تونستم صداتو بشنوم! 

کاش نیازی نبود برای پیدا کردن جواب سوالام اینقدر دنبال کتاب و سرچ گوگل و سوال و بحث با دیگران باشم! 

کاش تو خودت همه چیزو بهم می گفتی.. 

کاش امام زمان بود و سروری می کرد..

لااقل مطمئن بودم جامعه ای که توش زندگی می کنم یه جامعه ی اسلامی واقعیه! 

شاید اون موقع .. 

نمی دونم!

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام وبلاگ جالبی داری
بهترین ها را با ما تجربه کنید
http://shadmehr-music23.blogsky.com
ما هستیم تا شما بهترین ها را انتخاب و گوش کنید
مدیر وبلاگ : بهزاد
برای یک دفعه که شده با ما باشید
در انتظار نظر زیبای شما هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد