باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

باران تنهایی

«باتب تنهایی جانکاه خویش زیرباران می سپارم راه خویش»

دلسوزیه بیخودی:)

من واسه چی تا الان مجرد موندم؟؟ن واقعا واسه چی؟بمونم تو خونه دلسوزی واسه مامان بابام بکنم؟آخی طفلکی مامانم ک بابام بیشتر موقع ها بیرونه..آخی طفلکی بابام ک مامانم مثلا فلانه 

بعدم هی ب مامانت گیربدی از اون ور ب بابات..کسی هم محلت نده..توهم غصه ی همرو بخوری و جای اونا بسووزی زیر دست و پا له بشی..آخرم بقیه بگن از بس تو نازو نعمت بزرگ شده از بی مشکلی ب این روز افتاده یا هزارتا تیکه کنایه دیگه..!!! 

اصن شمارو به من چه!!! برید هرکار دلتون می خواد بکنید..من اخمخ چرا دارم خودمو زیر دست وپاتون له میکنم؟؟ 

مشاوره برمیگرده ب من میگه:تو الان دخترمامانتی یا مامان مامانت؟تو الان نگهبان هسی بازجوهسی مامانبزرگ هسی همه چی هسی الا دختر!! 

میگه چون بار بقیه رو برداشتی گذاشتی رو دوشت داری له میشی..باری ک ماله تو نیست و بزار پایین حالت خوب میشه 

خو دارم فک می کنم میبینم راس میگه!!باو اصن منم فقط ب خودم فک میکنم ب من چه شماها ب فکر زندگیتون نیسین منم دارم این وسط خودمو عذاب میدم 

خداگره های این مشکلارو میدم دستت درحقشون هرکارخواسی بکن!!تنبیهشون کن یا آدمشون کن..یا هرچی خودت میدونی.. 

من از امشب از شغل مزخرف دلسوزی کردن واسه مامان بابای نامردم استعفا میدم

نظرات 3 + ارسال نظر
شبکور 1392/09/03 ساعت 00:52 http://shabkoor.blogsky.com

میگه چون بار بقیه رو برداشتی گذاشتی رو دوشت داری له میشی..باری ک ماله تو نیست و بزار پایین حالت خوب میشه

گاهی نمیشه !
مگه میشه یکی بیاد مثلا جیب بابای آدم و بزنه
بعد آدم راحت وایسه که به من چه ؟

این مسایل هم مثل این میمونه
گاهی نمیشه سکوت کرد
نمیشه بار دیگران رو نداشت
نمیشه حرص نخورد
نمیشه پیر نشد

موافقم..یه ماهه بخاطرشون داغون شدم..نمیشه بیخیال شد ولی چاره چیه

منکه حالا حالا ها قصد ادامه تحصیل دارم....
والااااااا اصرارم نکن....

عجیجم خونه شوهرم میشه درس خوندا..تولوخدا بیا عروس شو

[ بدون نام ] 1392/09/09 ساعت 01:48

:-| asan taaaeiiid nakooon nazaramooo :-|
8-) 8-) faqat yadet bemune :-|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد